Умови та терміни повернення харчових продуктів належної якості:
Харчові продукти належної якості не передбачаються до повернення або обміну згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 Про реалізацію окремних положень Закону України
"Про захист прав споживачів"( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1178 ( 1178-2002-п ) від 17.08.2002, N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005 )
Умови та терміни повернення харчових продуктів неналежної якості:
Ми зобов'язуємось замінити продукт придбаний в нашому магазині за наступних умов:
- перевищений строк придатності вказаний на упаковці;
- зіпсований продукт (міль, комахи, цвіль і т.і.)
Правила повернення:
- відправити для підтвердження фото зіпсованого/з минувшим строком придатності товару на телефон менеджера +380939000108;
- після отримання підтвердження від менеджера, зіпсований/з минувшим строком придатності товар потрібно відправити на адресу: Нова Пошта №85, м. Дніпро, ФОП Павлов Денис Ігорович, +380939000108. Доставку в такому разі сплачує компанія.
- на підтвердження відправки відправити фото ттн, після чого за рахунок компанії ми надсилаєм вам такі ж продукти належної якості на вказану вами адресу в замовлені.
- якщо в наявності не має такого ж товару для повернення або якщо клієнт не має більше бажання отримати такий продукт належної якості, в такому разі компанія зобовʼязується повернути повну вартість такого продукту, не враховуючи вартості пересилки. Повернення коштів відбувається на вказаний клієнтом рахунок впродовж наступних 3х робочіх днів.
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.