Умови та терміни повернення харчових продуктів належної якості:
Харчові продукти належної якості не передбачаються до повернення або обміну згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 Про реалізацію окремних положень Закону України
"Про захист прав споживачів"( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1178 ( 1178-2002-п ) від 17.08.2002, N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005 )
Умови та терміни повернення харчових продуктів неналежної якості:
Ми зобов'язуємось замінити продукт придбаний в нашому магазині за наступних умов:
- перевищений строк придатності вказаний на упаковці;
- зіпсований продукт (міль, комахи, цвіль і т.і.)
Правила повернення:
- відправити для підтвердження фото зіпсованого/з минувшим строком придатності товару на телефон менеджера +380939000108;
- після отримання підтвердження від менеджера, зіпсований/з минувшим строком придатності товар потрібно відправити на адресу: Нова Пошта №85, м. Дніпро, ФОП Павлов Денис Ігорович, +38(067)009-01-08. Доставку в такому разі сплачує компанія.
- на підтвердження відправки відправити фото ттн, після чого за рахунок компанії ми надсилаєм вам такі ж продукти належної якості на вказану вами адресу в замовлені.
- якщо в наявності не має такого ж товару для повернення або якщо клієнт не має більше бажання отримати такий продукт належної якості, в такому разі компанія зобовʼязується повернути повну вартість такого продукту, не враховуючи вартості пересилки. Повернення коштів відбувається на вказаний клієнтом рахунок впродовж наступних 3-х робочіх днів.
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.